top of page

מיומנה של יוגית - פרק שני: מדיטציה ומוזיקה

היי, זאת שוב אני:)

הפעם אני רוצה לספר קצת על מוזיקה ומדיטציה, מהחוויה שלי.

מוזיקה בשבילי זה המקום להתמסר, אם זה באוטו כשאני שומעת מוזיקה שאני אוהבת ושרה ביחד, בבית תוך כדי שאני מסדרת ומנקה או כשאני במסיבה רוקדת ונהנית.

בשנים האחרונות התחלתי יותר ויותר להתמסר למוזיקה. והחוויה קסומה, אני במסיבה, יש המון אנשים סביבי אבל אני צוללת אל תוך עצמי, עם עיניים עצומות, ידיים ורגליים שנעות בסנכרון מושלם בין המוזיקה והנפש, מתלטפת בעונג עם כל ביט ומרגישה כל בס רוטט בלב.

מבחינתי, מוזיקה ומדיטציה מאוד מתחברות.

מדיטציה היא לא משהו שמצליחים ברגע, לנקות את המחשבות ולהיכנס לשקט בחיים כה סוערים כמו שלנו זו משימה לא פשוטה. מדיטציה מאפשרת לנו פשוט להיות, לא לחשוב מה יש לנו לעשות היום, מה נאכל או מה קרה אתמול. בעיקר לשחרר, לא לנתח, להיות ברגע, להיות ליד, לא לקחת חלק, לנשום.

בזמן האחרון נכחתי בכמה אירועי מוזיקה, מסיבה בטבע, מסיבה בבלוק וריקוד אקסטטי של ניסים אמון. בכל אחת מהחוויות האלה פשוט שחררתי, שחררתי את המקום שבו אני נמצאת, שחררתי את האנשים סביבי, והתמסרתי בצורה מוחלטת. נתתי למוזיקה לעטוף אותי בצורה כל כך מכילה שהיינו רק היא ואני שם בשקט המתנגן.

עצמתי עיניים והרגשתי שאני מרחפת בחלל, אין אדמה ואין שמיים, פשוט נעים. הגוף שלי היה שם אבל אני עצמי בעולם אחר. פשוט חוויתי את המוזיקה בכל גופי ולעומק המיינד.

חוויות כאלה מבחינתי הן חוויות מעצימות, אישיות, הן נותנות לי רגע להתנתק ולהתחבר מחדש. לעשות ריסטרט לאנרגיות, להיכנס לעצמי ולא לשים לב לאחרים, לאהוב את עצמי, לסלוח לעצמי ולהתעורר נקיה ונעימה יותר.


סיגל 3>


טיפ של יוגינית- אם קצת קשה לעשות מדיטציה ולמצוא את השקט הפנימי, שימו מוזיקה שקטה ומרגיעה ברקע. זה פשוט יאפשר להיכנס לתוך עצמך ולהגיע לממדים חדשים.

67 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page