top of page

FREE YOUR NIND

הרפו את המייד.

כבר שבוע שמתנגנת בראשי בעוצמה גבוהה שורת המחץ מהשיר של ווג ״FREE YOUR MIND, THE REST WILL FOLLOW", שורה שחוזרת על עצמה שוב ושוב בהקשר של היוגה.

יוגה היא השקטת תנודות התודעה. אנחנו משתמשים בגוף הפיזי על מנת להשקיט את המיינד. מתרגלים מדיטציה בתנועה.

הכוונה בהשקטת התנודות היא לא מחיקת כל מה שעובר עלינו ברגע נתון, זה לא אפשרי ולא אנושי. הכוונה היא לא להוסיף למה שמתרחש גם ככה, לא להתערב.

מחשבות, חוויות, תחושות ורגשות מציפים אותנו כל העת, גם בזמן המדיטציה הכי מיטבית. תרגול היוגה שהוא בעיקרו תרגול בהרפייה, מאפשר לנו לשחרר את הדפוס שלנו לדון במה שמתרחש פנימה. מעין רגע כזה שבו אנחנו מאפשרים לעצמנו להיות מי שאנחנו ברגע הזה, בלי השיפוט וביקורת הגבולות, בלי הדפוסים והחשיבה, אפילו בלי הרצון לעשות עם זה משהו. פשוט להיות עם זה ולקבל את זה באופן הכי נטרלי שיכול להיות. ואם אפשר באהבה ובחמלה לעצמנו. קוראים לזה התבוננות, יותר כמו צפייה, כמו צפייה בדמות מסרט. כשם שאנחנו לא מתערבים לדמות מהסרט במחשבות, ברגשות, במעשים, כך נתייחס למה שקורה בפנים בלי ההתערבות שמיצרת את הרעשים בתודעה ומכניסה אותנו לאי שקט.

אפשר לומר שזה הדבר הכי מאתגר בתרגול, לשחרר. אז לפני שאנחנו צוללים לויפסנה ארוכה, אנחנו מתחילים עם הגוף. נכנסים לתנוחה, לומדים באמצעות נשימה ומודעות לשחרר את כל מה שלא לוקח חלק בתנוחה, ומשם השחרור המחשבתי קל יותר.

אז הרפו את המיינד, ותניחו לעצמכם.ן כבר. כי איך שלא נסתכל על זה, אתם.ן גרסה די מעולה של המציאות הזאת.

והינה לינק לשיר של ווג, כדי שגם אתם.ן תלכו עם זה כמה ימים בראש... אגב, כל השיר הזה מדהים במלותיו, אבל זה לפעם אחרת: https://youtu.be/i7iQbBbMAFE.

לאב יו. 🧘‍♀️נעה🧘‍♀️


20 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page