top of page

Is there anybody out there?

על מדיטציה, על עצמי ואני.


להיות לבד עם עצמך.

כך אמרה מרגוֹ אחרי הטיפול. מדיטציה מפחידה כל כך כי זה להיות לבד עם עצמך. ואני לא יכולתי להסכים איתה יותר.

כשאנחנו צוללים למדיטציה, אנחנו צוללים אל תוך עצמנו עמוק, לבד, נשכחים שם עם עצמנו בבית. לעתים קופאים במקום ולא מצליחים לזוז מרוב פחד, לעתים מצליחים לצאת קצת ולנוע בין החדרים. מנסים בכל מאודנו לשמור על עוגן הנשימה. אבל כל החוויה הזאת היא די קשה, מפחידה ומתישה.

איך קרה שאנחנו כל כך מפחדים להיות לבד עם עצמנו? האם עצמנו משעמם? האם עצמנו לא יפה? האם עצמנו לא מוצא חן בעינינו? האם לעצמנו יש תגובות מפחידות? האם עצמנו הוא לא מי שחשבנו? מה כל כך מפחיד שם בעצמנו הזה?

האם יש לנו דרך להפיג את הפחד?

תשובות רבות לכל אחת מהשאלות גישות שונות להתמודדות עם העצמי הזה אחד הכלים הוא מדיטציה אותו הדבר עצמו שלעיתים גורם לכל זה להתגלות. לפעמים אחרי שנחשפים למקומות הכי עמוקים בתוכנו פתאום מתגלה אינטימיות חדשה עם עצמנו ששמורה רק לנו, מעין היכרות מיוחדת לזוג המיוחד עצמי ואני. אולי מדובר בפחד שלנו מאינטימיות מחשיפה, מפגיעה מהגילוי הכה בסיסי שאנחנו אנחנו בלי הסיפור והמסכות.

לרוב זה הדבר הכי יפה שתמצאו בבית אז אל פחד באומץ לב ובעיקר בפתיחותו העניקו לעצמכם הזדמנות אמתית לזוגיות טובה ומצאו את המדיטציה שמאפשרת לכם להכיר את עצמכם הכי טוב שרק אפשר ומתוכה לפעול ולא מתוך הסיפור.

מהרהורי לבה של מתבוננת יומית לאב יו. 🧘‍♀️נעה🧘‍♀️



16 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page